Činjenica je da kako napredujemo kao civilizacija u svakom segmentu, tako postaje sve teže živjeti zdravo.
.
Nekako nema logike, ali tako je.
.
Nikada više pristupa kvalitetnim informacijama, različitim treninzima i trening sistemima, načinima ishrane, informacijama o zdravlju, kvalitetnijem životu.

S druge strane mediji potenciraju priču mega trenera i raznih poznatih ličnosti te kako oni uspijevaju da se savršeno hrane i imaju redovne i savršene treninge, nama pokazuju slike i recepte, te naravno slike napretka tjelesnih transformacija.

Da odmah kažem to nije realan svijet. Ono što tu nije prikazano je da ljudi imaju nešto što se zove život.

A u tom scenariju koji se zove život Vi ne jedete grilovanu piletinu/losos/tunjevinu i brokule i zelenu salatu nekoliko puta dnevno, nemate full ˝beast mode˝ energiju za svaki trening, ne uspijevate zbog milion drugih obaveza uvijek stići na trening, pojavi se period ekstremnog stresa i onda pojedete nešto što nije po programu ishrane, imate prijatelje sa kojima treba ponekada izaći i družiti se, imate djecu oko koje se morate brinuti, nepredviđena putovanja…
.
Sve je to život i to je realnost.
.
Pratiti sve navedeno iz medija kako bi bili fit i zdravi a dok imate život je bajka.

Ono što je bitno i što će Vam dati rezultate a da nastavite živjeti život je konsistencija. Dakle da bez obzira na sve, održavate koliko toliko zdrave navike.

Ako je normalna sedmica, onda tri treninga i dosta šetnje i aktivnosti unutar te sedmice, ako nije normalna sedmica, već Vas sve poklopi, ok je i to, onda probajte jedan trening i dva kući kratka, ili u krajnjem slučaju tri kratka kući, ili dva, samo da održavate taj kontinuitet.

Znam dosta vježbača i kada im je ludilo od sedmice i dođu na treninge, naravno kasne, ali uvijek kažem svaka čast. Tu ste već pobijedili, bez obzira što je 30 tak minuta trening.

Nema veze ako krenete sedmicu sa super obrocima i po planu, pa u srijedu se desi da neplanirano pojedete nešto što deblja. Odmah nakon tog ˝izleta˝ nastavljate dalje. Ako imate tru puta dnevno sedam dana tj 21 obrok i pojedete 3-4 loša, a 17-18 dobrih, šta mislite kakav ćete imati rezultat na kraju godine tj za 52 sedmice takvog tempa.

Naravno da će rezultat biti pozitivan i u Vašu korist.

Teško je zdrave navike držati non stop na nivou, ali u ukupnom zbiru uz kontinuitet boljih izbora imat ćete bolji rezultat i bit ćete zdraviji.

.
Vaš trener
Džemo

.
.
.

Podijeli ako ti se sviđa