Popravite imunitet za hladne dane

prehlada-To što je zimski period i što padaju temperature i snijeg, ne znači da treba pasti i Vaš imunitet.

Sjećam se prije nekoliko godina da sam svake druge sedmice bio prehlađen i imao strašnu upalu grla te dobar dio mjeseca bih odležao (što i nije tako loše kada ideš, tj ne ideš u školu) 🙂

Sada su stvari malo drugačije, ne može se priuštiti nekoliko dana mjesečno van posla, ali i godine istraživanja (i eksperimentisanja 🙂 ) oko ishrane, treninga i zdravlja su rezultirale da u posljednjih 5 godina zaboravim šta znači prehlada i gripa. Mnogo je načina za podizanje imuniteta, a spomenut ćemo neke najbitnije.

Način 1 – redovna ishrana

Koliko god zvučalo kao da svi to već znate, zapitajte se koliko puta se desi da prođe nekoliko sati a da ¨ne stignete¨ jesti. Nije to samo bitno sa aspekta mršanja, već tijelo se nađe u stanju stresa kada nema potrebne nutrijente da funkcioniše.

Nema nutrijenata, stres, hladnoća = pada imunitet…

Način 2 – pileća supa/čorba

Da da, koliko god smiješno zvučalo, postoje i istraživanja Dr. Weston Price-a koji je pokušao da dokaže kako pileća supa ustvari podiže imunitet. Zamislite, uspio je 🙂 Tačan mehanizam djelovanja nije poznat, ali bitno je da djeluje. Čak i oni koji su na programu ishrane mogu bez problema da ubace pileću supu uz ručak.

Pileća supa ili čorba uz ručak = jači imunitet… 

Način 3 – dodaci ishrani

Bez obzira što ljudi u našoj zemlji uglavnom nemaju izgrađen stav ili imaju negativan stav o dodacima ishrani, ovo je jedan od efikasnijih načina za podizanje imuniteta i opšteg zdravlja cijelog organizma. Zaboravite nove, izreklamirane i napucane dodatke koji su navodno najbolji za Vaš imunitet. Uzmite par osnovnih stvari i kombinujte sa navedenim načinima i sve će biti ok. Jak multivitamin i vitamin C 1000 su sasvim dovoljni. Multivitamin ujutro, a C možete u više navrata u toku dana (2-10 puta). Dobro ste vidjeli 10 000mg C vitamina, jedine nuspojave mogu biti da se bolje osjećate, smanjite stres, istopite više masnih naslaga i imate super imunitet.

Multivitamin i C 1000 svaki dan = jači imunitet

Način 3 – Vježbanje i kretanje

Bez obzira na to koliko je teško ustati iz kreveta ili izaći iz toplog doma, sami sebi ćete biti zahvalni ako to uradite nekoliko puta sedmično kako biste vježbali ili bavili se nekom drugom aktivnošću. Bolja cirkulacija, bolje ćete nutrijente rasporediti, manje stresa, bolji imunitet. Šta više reći, vježbajte redovno i sve će bolje funkcionisati u Vašem tijelu.

Redovno vježbanje = jači imunitet

Način 4 – Kašika meda navečer ili poslije treninga

Nabavite domaći med, bez obzira što je skuplji, to je veoma bitna i zdrava investicija za zdravlje. Navečer kašičica meda poslije večere i sve će bolje funkcionisati.

Navečer med = jači imunitet

Ne zaboravite mnogo voća i povrća, jer trebate različite i bitne nutrijente na dnevnoj osnovi.

Iskoristite ove savjete i uživajte u novom imunitetu i Vaše tijelo će Vam biti zahvalno 🙂

 

Vaš trener

Džemo.

 

P.S. Ukoliko imate nekih pitanja, možete me kontaktirati na mail: dzemal.gekic@bootcamp.ba

ili u našoj Facebook Grupi

Podijeli ako ti se sviđa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *