Veoma često dobijem pitanje koliko moji treninzi Boot Campa sagorijevaju kalorija? Koliko kalorija sagorijeva trening sa tegovima, koliko HIIT (visoko intenzivni intervalni trening)? Odgovor u brojkama je da može varirati od 200-800 kalorija.

Naravno, sve to zavisi od vrste treninga i trajanja treninga i naravno još mnogo faktora. Naprimjer ako rade dvije osobe identičan trening sa identičnim opterećenjem i trajanjem rada, jedna osoba može sagoriti 600 kalorija, a druga 400 kalorija, dovoljno je da ova druga gleda kad će se trener okrenuti da malo zabušava, predahne, stane, smanji amplitudu pokreta, uspori rad, progovori koju sa vježbačem pored sebe…

Kada je mršanje u pitanju

Bez obzira da li je neko sagorio 400 ili 600 kalorija na treningu, ima jedna nepobitna činjenica u cijeloj priči, a to je da Vaš trening sagorijeva 10-20% kalorija koje sagorite u toku dana. Dakle, 80-90% kalorija koje sagorite u toku dana nisu trening, već ssve ostale aktivnosti u toku dana, u što spada i disanje, rad srca, organa, varenje hrane (poznato kao termički efekat hranjenja) i još mnogo toga.

Hoću da kažem da Vam je fokus na brojku kalorija sagorenih u treningu nepotreban, jer je to minoran broj kalorija u toku Vašeg dana.

S druge strane to ni približno ne znači da treba zanemariti trening kao dio procesa sagorijevanja kalorija i masnih naslaga, naprotiv, on je ključan dio priče sa ishranom.

Zašto onda trening?

Zato što treningom održavate i ubrzavate metabolizam (onih 80-90% kalorija van treninga), treningom gradite mišićnu masu (koja povećava broj kalorija koje sagorijevate svaki dan i to samo što dišete i živite, bez obzira na trening, zato što treningom regulišete stres koji je svakodnevno prisutan i koji Vam blokira sagorijevanje masti i traži od Vas da jedete slatko i nezdravo (da biste smanjili stres hranom), zato što ste kvalitetnim treningom zdraviji, funkcionalniji, bolje se krećete i osjećate i iskreno ne interesuje Vas koliko ste tim treningom kalorija sagorili.

Vaš trener
Džemo

Podijeli ako ti se sviđa