images-14Odlučite da smršate ili zategnete tijelo i počnete paziti na ishranu i vježbati redovno, ali iz nekog razloga rezultata nema. Probali ste par puta nešto napraviti, ali Vam nije pošlo za ruku i šta onda? Nije to za Vas? Imate poseban metabolizam? Stalno čujem u razgovoru sa ljudima kako nešto ne mogu jer su probali već svašta i ništa ne funkcioniše.

Postoji priča o Thomasu Edisonu koji je jedan od najinovativnijih naučnika modernog doba i koji je proveo mnogo vremena pokušavajući da izmisli sijalicu, od traženja metoda do materijala i kombinacija. Kada se svi pokušaji saberu, bilo ih je nešto malo više od 10 000. Zamislite to.

Kada su ga pitali kako je prešao preko 10 000 promašaja, on je rekao da to nisu promašaji, već je našao 10 000 kombinacija koje ne funkcionišu i na kraju je napokon pronašao način jer mu je počelo nestajati onih koji ne funkcionišu.

Vaše kombinacije

Ovo ne znači da predlažem da Vi pokušate bezbroj puta da napravite svoje rezultate u željenom tijelu i zdravlju, već samo da ponekad treba malo više kombinacija probati. Najlakše je reći da nešto ne možete.

Nađite svoju kombinaciju koja Vam odgovara, bilo da je to ishrana, trening, relaksacija, motivacija.

Evo par primjera šta ste možda probali:

– da vježbate dva ili tri puta sedmično i izbacite hljeb iz ishrane

– da više šetate i smanjite slatko

– četiri puta sedmično vozite biciklo i ne jedete masno

– tri puta sedmično aerobik i ne jedete poslije 18h

– sami u fitnes centru par puta sedmično i preporučenih pet obroka dnevno…

Kombinacija ima beskrajno mnogo i može se reći da su to sve pokušaji da se naprave rezultati ali veoma često ne funkcionišu, ali to nije razlog da ne probate drugu kombinaciju.

Vaša prednost nad Thomasom Edisonom jeste da imate pristup stručnjacima i informacijama koje će pomoći da pronađete kombinaciju bez trošenja vremena na pokušaje.

Nova kombinacija

Odustati od pokušaja nije opcija, jer je Vaše zdravlje i tijelo prioritet broj jedan. Kada ste zdravi i funkcionalni sebi, onda je sve ostalo lagano.

Postavite sebi novu kombinaciju i cilj, izdvojite 3, 4, 5 i 6 termina za vježbanje u toku sedmice, izbacite totalno ugljikohidrate (peciva, paste, slatko, žitarice…) osim voća i povrća i držite se te kombinacije nekoliko mjeseci i vidjet ćete kako se ostvaruju rezultati.

Ovo se ne odnosi na par treninga sedmično kao opciju, već kao fiksni raspored vježbanja oko kojeg se svi ostali termini i obaveze vrte i prethodno spomenutu ishranu bez ¨zaobilaznica¨.

Postoji još jedan faktor koji će osigurati rezultate, a to je istrajnost. Nije dovoljno probati nešto mjesec dana, jer se tijelo zna često boriti da zadrži svoje trenutno stanje (što je prirodan mehanizam). Probajte 3-4 mjeseca, jer nekada je dovoljno samo to, da ne odustanete prerano.

Vaš trener,

Džemo

 

P.S. Skoro sam najavio otvaranje BTC Gym-a, pa da pojasnim dešavanja. Našao sam bio prostor, potpisao ugovor, nabavio dosta opreme, najavio svima, pokrenuo cijeli proces da bi nakon toga saznao da vlasnik ima sudsku zabranu raspolaganja tim prostorom, koju svjesno nije spomenuo. Cijeli projekat je sada zaustavljen i čim nađem novi prostor, nastavljamo.

P.P.S. Razvijam jedan VEEEEEEEELIKI NOVI PROGRAM. Uskoro više informacija 🙂

Podijeli ako ti se sviđa