Supplements-omega-3-fatty-acids-pg-fullPovećan unos omega 3 je po meni najbolji potez za generalno poboljšanje zdravlja i dodatno sagorijevanje masnih naslaga. Ako niste prije pročitali zašto su bitne omege 3, možete vidjeti u članku.

Kako odabrati?

Nažalost kao i u svemu, postoje marketing fazoni koji Vam mogu uzeti novac a ne dati ništa i to sve legalno. Naime, kada birate omegu 3, onda trebate biti oprezni oko par stvari.

Riblje ulje – kada uzimate riblje ulje bilo tečno ili u kapsulama, to ne znači da u njima ima omega 3, jer Vama trebaju EPA i DHA (omega 3 masne kiseline) i samo njihova količina je bitna.

Prednji dio pakovanja kaže proizvod se zove ˝omega nešto¨ i na pakovanju istaknuto 1000mg. Ovo Vas automatski navede da proizvod ima u zbiru 1000mg omega 3, međutim, to nije tačno, jer samo mali dio tih 1000mg je ustvari omega 3. Ne postorji na našem tržištu suplement sa 1000mg omege 3 po dozi. Pogledajte na zadnjem dijelu pakovanja koliko mg EPA i SHA ima.

Dakle fokus na EPA i DHA.

Koliko?

360 EPA i 240 DHA je neki standard na našem tržištu po dozi, mislim da bi svi osjetili poboljšanje sa tom dozom ujutro i još jednom navečer.

Obratite pažnju da li je ta doza na dvije kapsule ili na jednu da ne bi sebe uskratili.

Danas sam počeo eksperiment sa malo većom dozom omega 3 koju preporučuje dosta stručnjaka na polju treninga i fitnesa, pa ću Vam prenijeti rezultate 🙂

Ono što očekujem jeste manje upale mišića, eliminaciju bolova u zglobovima, generalno bolji fokus i povećanje energije, pa ćemo vidjeti.

 

Vaš trener

Džemo

Podijeli ako ti se sviđa