Kako biti redovan na treninzima

wpid-Photo-17-Jul-2013-1055-PMNakon posljednjeg emaila, upitao sam neke svoje vježbače šta je to što ih vuče da dolaze stalno na treninge i da skoro nikada ne preskaču termin, osim ako ne putuju ili je nešto veoma ozbiljno i dva odgovora su se naješće pojavljivala.

Osjećaj poslije treninga je nešto što vrijedi doći i po kiši i snijegu, vrućini i umoru, jer koliko god da je loš i težak dan, nakon urađenog treninga (uz naravno ¨ohrabrivanje¨ od strane trenera 🙂 ), dan se odmah popravi.

Razloga za to ima više, bilo da su to hormoni sreće koji se oslobađaju od treninga, ili da je to izbačeni stres i negativna energija, osjećaj da si nešto kvalitetno uradio za svoje tijelo ili neki drugi razlog, ali najbitnije je da vrijedi tog osjećaja.

Super ekipa je isto tako odgovor koji se u većini slučajeva pojavljivao i istina je da je pozitivna atmosfera u grupi i sa trenerom veoma bitna. Pored atmosfere, bitna je i podrška drugih vježbača i trenera, jer veoma često se desi da ljudi nemaju podršku nigdje drugo osim na treningu, a okruženje koje podržava je jedan od ključeva uspjeha.

Zamislite da koliko god je loš dan, Vi dođete, uradite trening u super okruženju i izađete kao novi, a usput još sagorite masne naslage i učvrstite tijelo…šta više tražiti.

Najbitnije je pokrenuti se i početi, a onda je poslije sve lako, razmislite i Vi o početku vježbanja u bilo kojoj varijanti i bilo gdje, jer osjećaj poslije treninga i super atmosfera vrijede svakog dolaska i truda.

Moj savjet je da gledate na redovno vježbanje kao na Vaš dio dana. Dakle, samo Vaše vrijeme koje posvećujete sebi, bez dodira sa vanjskim svijetom, bez mobitela, samo mir i izbacivanje stresa nakon kojeg imate osjećaj da možete osvojiti svijet.

Vaš trener
Džemo

Podijeli ako ti se sviđa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *