Fitness Woman Lifting Heavy WeightNastavak priče o treningu sa opterećenjem za žene i kako to djeluje na izgled, oblik tijela i porast mišićne mase i koje su tu još pojave.

Vrijeme je da neke stvari se razjasne, jer sve češće se susrećem sa informacijama koje su netačne i koje kruže i već su dio vjerovanja većine ljudi.

¨Ne želim da budem sva u mišićima i nabildana¨

Ako uporedimo muškarce i žene i trening sa težinama, muškarci imaju nekoliko puta veći kapacitet za izgradnju mišića zbog dominacije hormona testosterona (muški hormon), dok kod žena ovaj hormon se luči u veoma malim količinama jer kod žena preovladava estrogen (ženski hormon).

Trening sa tegovima plus dominacija testosterona = veliki mišići?

Nije baš tako lagano. Potrebno je puuuuno rada i truda i vremena da bi muškarci izgradili značajnu količinu mišića jer da je lako svi bi po ulici hodali i na kant ulazili na vrata, ali je mali procenat takvih.

Trening sa tegovima plus dominacija estrogena = veliki mišići?

U praksi graniči sa nemogućim. Znam nekoliko djevojaka koje dižu preko 100, 140, 160kg na čučnju, deadliftu i znate šta, nisu ¨nabildane¨ već jake, fit i sa moćnim oblinama.

Razbijte strah

Sve više djevojaka koje vježbaju kod mene se polako oslobađaju i počinju raditi sa malo većim težinama što je super i vremenom vide koji kapacitet i snagu žensko tijelo ima. Ne govorim Vam ovo da biste počeli dizati po 100kg, već da shvatite da to što izaberete bučice od 4kg umjesto od 1kg Vas neće nabildati, samo može učiniti trening boljim.

Evo još neke stvari koje vjerovatno niste znali 🙂

Žene se puno brže oporavljaju od treninga od muškaraca, u većini slučajeva tehički se više fokusiraju na vježbe i bolje ih izvode, bolje podnose trening i mogu čak raditi neke treninge zahtjevnije od muškaraca i dobiju manju upalu poslije treninga.

Vaš trener,
Džemo

Podijeli ako ti se sviđa