Da li su Vaši ciljevi realistični?

Počela je Nova 2019. godina, vrijeme postavljanja različitih ciljeva i razmišljanja o tome kako ćete narednu godinu učiniti malo ili više boljom od prethodne.

Smatram da bi trebalo redovno postavljati ciljeve i raditi na ostvarenju tih ciljeva, jer to i sam radim redovno već posljednjih 7 godina.

Realistični ciljevi

Veoma je bitno da u startu postavite ciljeve koji su realistični za početak, posebno ako tek počinjete sa konceptom pisanja ciljeva. Vremenom kako ostvarujete manje ciljeve, dobijat ćete više samopouzdanja i opcija da razmišljate o većim i boljim ciljevima.

Ukoliko ste u 2018. naprimjer dobili 12 kilograma viška, onda postavite sebi realističan cilj da u prva dva mjeseca ove godine radite na tome da se riješite 4-5 kilograma viška i da usput stvorite naviku da Vam je aktivnost sastavni dio života.

Bez obzira na metod i brojke koje se vrte po socijalnim mrežama, ako ste godinu dana dobijali 12kg, nemojte očekivati za dva ili tri mjeseca da ih se riješite tek tako i da onda posežete za gladovanjem, prečestim treninzima i ukidanjem svega što Vas čini sretnim.

Izmeđuostalog na tih 12kg se tijelo već naviklo, dajte mu prostora da se toga riješi ali tako što ćete i Vi steći nove navike kojima će nuspojava biti skidanje neželjenih kilograma.

Nađite razlog za ostvarivanje ciljeva

Kao što sam prije par dana naveo u jutarnjoj emisiji na N1, veoma je bitno da imate mnogo dobar razlog za ostvarivanje određenog cilja. Što Vam je veći cilj, to morate imati bolji razlog zašto ga želite ostvariti.

Ako želite skinuti 10kg jer eto odjeća Vam više ne stoji i teško Vam je uz stepenice ići, onda je to ok razlog, ali nije mnogo jak.

Zašto?

Pa modifikovat ćete odjeću, birati u kupovini odjeću koja sakriva dijelove koje želite sakriti i ići ćete non stop liftom i eto riješenja. Ako gledate to iz malo drugačijeg ugla, onda možete reći recimo da želite skinuti višak kilograma jer donosi različite zdravstvene rizike na duže staze.

Želite biti pokretniji i imati više energije u toku dana, bolje se osjećati. Želite kada dođete u 30te, 40te, 50te godine biti aktivni i uživati u životu, a ne svesti život na auto, kuću, auto, kafić, auto, krevet.

Itako je to daleko što sam naveo, vjerujte da stigne brže nego što mislite. Ukoliko gledate o trenutnom, onda gledajte na to da ćete bolje ponositi stres, provoditi vrijeme u zdravijem okruženju, manje vremena biti bolesni i prehlađeni, udisati život punim plućima i iskoristiti svaki slobodni trenutak u danu, a sve ih je manje.

Vaš trener
Džemo

P.S. Mnogo sam uzbuđen sa količinom novih stvari koje se spremaju u BTC-u za sve vas koji nas prate i dio su BTC priče na bilo koji način.

Jedna od tih stvari koja uskoro ide je i jedinstveni program transformacije od 6 sedmica koji će početi u BTC-u 21.01.2019., a koji se odnosi na ženske grupe i posebne muške grupe za postizanje maksimalnih rezultata.

Moći će učestvovati novi članovi, trenutni članovi i oni koji žele iz vlastitih domova u online opciji Izazova.

Uskoro više informacija….

Podijeli ako ti se sviđa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *