6 začina koji pomažu sagorijevanje masti

M_Id_277411_spicesNajmanje istraženi segment ishrane i zdravlja su začini zbog nebrojeno mnogo sitnih mikronutrijenata kojima se većini još uvijek ne zna funkcija a svi su super dobri za zdravlje.

Evo 6 začina koji pomažu sagoriti masne naslage.

1. Paprika – aktivni sastojci u paprici (ljutoj) imaju sposobnost ubrzavanja metabolizma i sagorijevanja masti prvenstveno putem podizanja temperature tijela i termičkog efekta sagorijevanja dok se hrana koju jedete probavlja u sistemu.

2. Cimet – iako se češće koristi u slatkim receptima, uvijek je dobrodošao i na voćnu salatu te svojim svojstvima kontrole šećera u krvi pomaže pri mršanju, a dok sa druge strane ima nebrojeno mnogo antioksidanata koji trebaju biti sastavni dio dnevne ishrane.

3. Biber – biber se spominje u istraživanjima kao prirodni blokator formiranja masnih ćelija, ali još binija mu je uloga da pojačava i čini djelovanje drugih začina još boljim i efikasnijim.

4. Đumbir – pored antiupalnog djelovanja u tijelu, djeluje kao djelimični potiskivač gladi što u kombinaciji sa drugim začinima indirektno djeluje na kontrolu težine.

5. Sjemenke senfa – poznate su po svojoj osobini da povećavaju sagorijevanje kalorija na dnevnom nivou što dovodi do dodatnog sagorijevanja masnih naslaga.

6. Kurkuma – o kurkumi sam pisao više puta i opet nije dovoljno. Preko antiupalnog djelovanja, antioksidativnog i smanjenja boli, kurkuma višestruko napada masne naslaga, a spominje se i da blokira formiranje novih masnih ćelija.

Neke od ovih začina vjerovatno već kombinujete, ali pokušajte da se bar 2-3 od navedenih nađu u obrocima svaki dan, poželjno svih 6 i kombinujte sve što može sa biberom za bolje djelovanje. Ako jedete supu ili obrok kao što kažemo ¨na kašiku¨, idealna prilika da od nje napravite zdravu bombu nutrijenata tako što ćete je obogatiti raznim začinima.

Vaš trener,

Džemo

Podijeli ako ti se sviđa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *