Fat-lossSavjeta za mršanje i sagorijevanje masti ima i previše da bi se mogli svi iskoristiti, a posebno je problem to što ih je većina totalna glupost. Efikasnost ovih pet savjeta koje pišem je provjerena u praksi i jednostavni su za upotrebu.

Pišite dnevnik

Dragi dnevniče, danas sam pojeo/la to i to, popio/la to i to… Nešto u tom smislu, samo da možete pratiti kako izgleda Vaš dnevni unos kalorija, jer istraživanja su pokazala da skoro 90% ljudi ima pogrešnu sliku dnevnog unosa hrane (nesvjesno).

Trenirajte jače

Ako ste na treningu, završite sve i niste oznojeni i u par navrata se niste borili za zrak, onda razmislite o intenzitetu Vašeg vježbanja. Trening nije samo kombinacija pokreta koje trebate ¨odraditi¨, već izazov koji postavljate pred Vaše tijelo, kako bi ga izbacili van zone komfora i natjerali na promjene.

Trenirajte sa partnerom

Pored što ćete biti redovniji na treninzima, partner će Vas motivirati da radite bolje i jače, ili ako ništa pridružite se grupnom programu vježbanja pa će Vas trener motivirati i ¨gurati¨.

Nemojte piti kalorije

Nema ništa jednostavnije a efikasnije, prestanite piti bilo šta što ima kalorije. Ostanite na vodi, čaju i kafi, sve ostalo no no. Tečne kalorije su najbrži način da unesete višak šećera koji će se deponovati u masne naslage.

Nemojte se bojati odmora

Kada već krenete sa treningom i u full motivaciji idete redovno i vježbate, opet nije preporučeno svaki dan vježbati. Trebate odmor kako ne bi doveli tijelo u stanje kada Vam dodatni treninzi ne samo obaraju imunitet i izlažu Vas virusima i prehladama, već dobijate kontra efekat, kontantni umor, izostanak rezultata…

Vaš trener,
Džemo

P.S. Sve ovo navedeno je dio našeg novog programa Summer Fit Izazov, koji počinje za 4 dana:

– pišete dnevnik koji trener analizira i daje sugestije
– treninzi su izazovni, ali u skladu sa Vašim mogućnostima
– trenirate jače jer Vas trener ¨gura¨, ili bar Vam je neugodno zabušavati dok ostali rade
– u programu ne pijete tečne kalorije, jer ako ništa imate strah da Vam se trener ne pojavi iza leđa dok ispijate sok (a valja i u dnevnik napisati)
– odmarate bar jednom sedmično po naredbi trenera 🙂

Neke grupe su već ispunjene i ostalo je još nekoliko mjesta za prijavu —–> Grupe i termini

Podijeli ako ti se sviđa