U prethodnom emailu sam pisao o inflamaciji i problemima koje ona izaziva, a ovaj put kao što je najavljeno ću pisati o 12 načina da smanjite inflamaciju.

1. Balansirajte esencijalne masne kiseline – gledajte da drastično smanjite konzumaciju komercijalnih ulja poput suncokretovog i palminog

2. Jedite ribu porijeklom iz hladnih mora – one su malo rijeđe kod nas, ali pokušajte naći divlji losos i sardinu pa ih konzumirajte sa malo brazilskih oraha jer selen iz njih se veže za živu, te smanjuje inače toksičnost raznih vrsta ribe, a najbolje je da nevezano za sve navedeno suplementirate sa omegama 3

3. Što češće jedite domaće meso – gdje god imate priliku da nabavite domaće meso, iskoristite to, jer je to meso sa pravilnim omjerom masnih kiselina i ide u korist omega 3.

4. Limitirajte prerađene ugljikohidrate i šećere – pored toga što Vam više uzmu iz tijela nego što daju, konstantno povišen inzulin od ugljikohidrata će praviti inflamaciju

5. Sagorite malo masnih naslaga – što tijelo ima više masnih naslaga, to više masne ćelije proizvode inflamatorne supstance i veći problem Vam stvaraju

6. Uradite masažu – zakažite barem jednom mjesečno masažu jer ona mnogo pomaže kod smanjivanja inflamacije u tijelu

7. Pojačajte na začinima – posebno kurkuma, džumbir i origano (ne mora na pizzu), jer se dokazano bore protiv inflamacije

8. Izbjegavajte transmasne kiseline – jednostavno izbjegavajte

9. Smanjite konzumaciju alkohola – ponekad je ok, svaki vikend redovno već pravi probleme

10. Nemojte pretjerivati sa kofeinom – ovo sam već spomenuo i da pokušate držati kofein na 1-2 velike šolje kafe ili 2-3 manje

11. Jedite više voća i povrća – antioksidanti iz voća i povrća se efikasno bore protiv inflamacije

12. Suplementirajte antioksidantima – posebno ako u ishrani ne jedete dovoljno voća i povrća iz bilo kojeg razloga, onda dobro razmislite o suplementaciji različitih antioksidanata tipa C vitamina, D vitamina, multivitamina i minerala, cinka i slično.

Eto, pokušajte bar pola od navedenog da aplicirate i imat ćete značajne rezultate.

Vaš trener
Džemo

Podijeli ako ti se sviđa